Ս.թ. մարտի 12-ին ՀՀ ԳԱԱ Հ. Աճառյանի անվան լեզվի ինստիտուտի հայոց լեզվի պատմության բաժնում կայացած գիտական քննարկումը վերաբերում էր 12-րդ դարի բժշկարաններում առկա կազմախոսասկան բաղադրիչով նորաստեղծ դարձվածային միավորներին:
Նշվեց, որ Մխիթար Հերացու «Ջերմանց մխիթարութիւն» և Աբուսայիդի «Յաղագս կազմութեան մարդոյն» բժշկարանները շարադրված են ժողովրդին հասկանալի լեզվով: Դրանցում բավական շատ են կազմախոսական բաղադրիչներով դարձվածային միավորները, որոնք մարդու օրգանիզմում կատարվող ֆիզիոլոգիական տարբեր երևույթներ ներկայացնում են առավել պատկերավոր և նկարագրական ձևով՝ բժշկագիտական նյութը դարձնելով ինքնատիպ:
Քննարկվեցին աչք, գլուխ, խելք, միտք, ուղեղ, երես,երակ, բերան, հոգի, սիրտ, փոր կազմախոսական բաղադրիչներով կազմված այն նորաստեղծ դարձվածային միավորները, որոնք չեն գործածվել գրաբարում, առկա են միջին հայերեն շարադրված բժշկարաններում: Նշվեց նաև, որ դրանց մի մասը տեղ չի գտել «Միջին հայերենի բառարան»-ում
Ս.թ. մարտի 12-ին ՀՀ ԳԱԱ Հ. Աճառյանի անվան լեզվի ինստիտուտի հայոց լեզվի պատմության բաժնում կայացած գիտական քննարկումը վերաբերում էր 12-րդ դարի բժշկարաններում առկա կազմախոսասկան բաղադրիչով նորաստեղծ դարձվածային միավորներին:
Նշվեց, որ Մխիթար Հերացու «Ջերմանց մխիթարութիւն» և Աբուսայիդի «Յաղագս կազմութեան մարդոյն» բժշկարանները շարադրված են ժողովրդին հասկանալի լեզվով: Դրանցում բավական շատ են կազմախոսական բաղադրիչներով դարձվածային միավորները, որոնք մարդու օրգանիզմում կատարվող ֆիզիոլոգիական տարբեր երևույթներ ներկայացնում են առավել պատկերավոր և նկարագրական ձևով՝ բժշկագիտական նյութը դարձնելով ինքնատիպ:
Քննարկվեցին աչք, գլուխ, խելք, միտք, ուղեղ, երես,երակ, բերան, հոգի, սիրտ, փոր կազմախոսական բաղադրիչներով կազմված այն նորաստեղծ դարձվածային միավորները, որոնք չեն գործածվել գրաբարում, առկա են միջին հայերեն շարադրված բժշկարաններում: Նշվեց նաև, որ դրանց մի մասը տեղ չի գտել «Միջին հայերենի բառարան»-ում